jueves, 20 de marzo de 2014

Rossinyolet: Final d'un hivern peculiar.

Hola hola! Perdoneu que no hagi actualitzat el blog durant tant de temps, però els exàmens de Febrer em van tenir molt ocupat i el nou semestre ha començat amb molts treballs i pràctiques. Per aquestes raons no vaig tenir prou temps d'informar-vos via blog l'experiència amb la Salma. A continuació us faré un breu de les diverses activitats que hem fet durant els mesos de Febrer i Març!
Les dues primeres setmanes de Febrer la Salma i jo vam anar a la biblioteca. A la Salma li agrada molt anar-hi i així jo l'ajudo a fer els deures. En la majoria d'assignatures no necessita ajuda, i tampoc la demana, però sí que en Medi Natural i Anglès, assignatures que li costen més,  la vaig ajudar a fer resums i exercicis. Això és degut perquè a Medi hi ha molt de contingut i paraules molt tècniques i l'anglès és una llengua bastant nova per ella encara que al Marroc en feia. Tot i així, com he dit en anteriors posts, la Salma té molta autonomia i ganes de fer tot el que els mestres li posen. 
Un altre cap de setmana, dissabte més concretament, vam quedar tots els Rossinyols de Palafrugell i La Bisbal. Va ser un dia molt complert. Primer vam anar tots a comprar al super les coses que necessitàvem per fer el menjar i el berenar. La Salma ho va passar molt i molt bé! Va conèixer a les altres noies del projecte Rossinyol de Palafrugell, i també les de La Bisbal, tot i que eren més grans. Va estar quasi tota l'estona amb la Tiara i la Giorgiana, del Rossinyol Palafrugell. Crec que va ser una de les millors experiències del projecte per a tots. Va ser un dia molt divertit! No tinc cap fotografia d'aquell dia, però he estat mirant altres blogs hi alguna n'hi ha! 
Fa dos setmanes, vam anar a veure la rua de Carnaval a La Bisbal amb alguns membres del Rossinyol Palafrugell. Primer vam quedar amb la Raquel i la Tiara. Vam prendre alguna cosa a Can Moragues mentre xerràvem sobre moltes coses. Després d'una estona ens vam dirigir a La Bisbal on ens esperaven l'Àlex i en Samba. Vam veure tota la rua, unes dues hores o més! Els nens s'ho van passar molt bé, veient gent disfressada i ballant. 
Per acabar, us explico l'experiència de la setmana passada, la qual va ser una mica accidentada. Però no us espanteu. Era diumenge i feia molta calor. Per això vaig decidir de portar la Salma al camí de ronda entre Llafranc i Calella i tocar l'aigua i gaudir del bon dia que feia. Vam aparcar el cotxe a Llafranc i vam començar a caminar. La conversació fluïa molt, la Salma em va explicar que ja hi havia estat aquí, un cop només, al Juliol de l'any passat amb la seva família. Vam fer algunes fotos amb el paisatge típic de la Costa Brava. I és que s'ha d'aprofitar i gaudir sempre que es pugui del paisatge que tenim. Vam passar per roques, per acostar-nos més a l'aigua i per fer la ruta una mica més divertida. Algunes roques estaven molles i ja vaig avisar a la Salma que anés en compte perquè podia relliscar. Doncs sense voler, mentre tocàvem l'aigua entre les mans, la Salma va relliscar i els seus peus van caure a l'aigua. Per sort no es va fer cap mal! De fet vam començar a riure els dos de cop. Com que tenia els peus molls vam decidir tornar cap a casa perquè li seria molt incòmode continuar. Li vaig preguntar poder mil cops si estava bé, i ella em va assegurar que sí. Un cop a casa, vam quedar de tornar-nos a veure el següent cap de setmana.
Us penjo algunes fotos de La Bisbal al carnaval i per la platja! 


No hay comentarios:

Publicar un comentario